Обавештење о испоруци топлотне енергије за дане 31.03.2020. – 01.04.2020.        Престанак непрекидног режима рада        Нови режим рада због најављених нижих температура        ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОНАШАЊУ ПОНУЂАЧА У ВАНРЕДНОМ СТАЊУ ПРОГЛАШЕНОМ ЗБОГ ПАНДЕМИЈЕ COVID-19        ОБАВЕШТЕЊЕ О ИЗМЕЊЕНИМ УСЛОВИМА РАДА ЈКП ГРАДСКА ТОПЛАНА НИШ У ТОКУ ВАНРЕДНОГ СТАЊА       
close
search

Комисијa за решавање рекламација

 

Ради што квалитетнијег пружања услуга и ефикаснијег контакта са корисницма даљинског грејања, у складу са чланом 92, став 2, Закона о заштити потрошача, у ЈКП “ Градска топлана” Ниш  оформљена је и Комисијa за решавање рекламација.

Комисији корисници могу упућивати приговоре који се односе на обрачун испоручене топлотне енергије, квалитет грејања и друге услуге везане за функционисање система даљинског грејања.

Приговори се могу достављати:

 

  • писмом на адресу: ЈКП “Градска топлана” Ниш, 18000 Ниш, ул. Благоја Паровића бр. 3, Комисији за решавање рекламација,
  • дописом достаљеним преко Корисничког сервиса ЈКП “Градска топлана” Ниш,
  • преко Е-mail адресе: reklamacije@nitoplana.rs,

 

Комисију за решавање рекламација чине представници ЈКП “Градска топлана” Ниш и Центра за заштиту потрошача “Форум” Ниш.

item

din.