ЈКП Градска топлана је 14. 03. 2022. године донела Правилник о условима и начину решавања рекламација потрошача
За рекламације користите образац који вам дајемо у PDF/Word форми
obrazac reklamacije.pdf / obrazac reklamacije.docx
Ради што квалитетнијег пружања услуга и ефикаснијег контакта са корисницма даљинског грејања, у складу са чланом 92, став 2, Закона о заштити потрошача, у ЈКП “ Градска топлана” Ниш оформљена је и Комисијa за решавање рекламација.
Комисији корисници могу упућивати приговоре који се односе на обрачун испоручене топлотне енергије, квалитет грејања и друге услуге везане за функционисање система даљинског грејања.
Приговори се могу достављати:
Комисију за решавање рекламација чине представници ЈКП “Градска топлана” Ниш и Центра за заштиту потрошача “Форум” Ниш.
Решење о образовању Комисије за решавање рекламација можете видети овде.
Решење о именовању Саветодавног тела можете видети овде, а о изменама у саставу Саветодавног тела и Комисије за решавање рекламација можете видети овде.
Обавештење корисницима о вансудском решавању спора можете видети овде.