Корисници који сматрају да квалитет грејања у објекту који користе није у складу са Одлуком о условима и начину производње, дистрибуције и снабдевања топлотном енергијом према члану 53 ове одлуке потребно је да попуне и доставе Топлани:
У случају да корисник сумња у исправност у рачун унете грејне површине може да поднесе и:
Уколико корисник има потребе да да врши измене у оквиру свог стана а које подразумевају било какве промене на унутрашњој грејној инсталацији потребно је да о томе обавести Топлану и поднеће:
уколико је корисник обезбедио вентиле
уколико корисник није обезбедио вентиле
У овом делу можете наћи битне обрасце и податке потребне уколико корисник жели да промени статус у уговорном односу са ЈКП Градском топланом Ниш.
Та промена може бити раскид уговора о снабдевању топлотном енергијом, или обустава испоруке топлотне енергије и коначно уколико корисник има потребу за поновно успостављање снабдевања топлотном енергијом овде можете наћи и овај захтев.
На линку који следи можете наћи све захтеве потребне у процесу пројектовања и прикључења на систем ЈКП Градске топлане Ниш:
Приликом промене власништва или промене корисника услуга испоруке топлотне енергије потребно је попунити одговарајући захтев;